Bebegim 3.ay 10 günlük sütüm cok az gün içinde emziriyorum ama 2 3 saatte bir mama veriyorum 60 cc yi zar zor ıciriyorum onu da istemiyor itiyor sürekli bütün mamaları ve biberonlari denedim inanın en son simdi aptamil i sevdi onu da zorla iciryorum ayina göre çok düşük değil mi içtiği cc yani ne yapabilirim nasil düzelir bu iştah durumu yada geçici bisey mi