Ozooo ultrason çekildiğinde bebesim uyuyordu rahat çekildi başka bir doktora gittiğimizde güzel demişti kendi doktoruna gittiğimizde sınırda tekrar çekilecek dedi bende anlamadım kafam çok karışti. İkisi de doktor ama biri farklı birj farklı söylüyor