Kızım 2 yaşında. Bilinçli el kol hareketleri yaptıgından beri hiçbir eşyasını hiçbirşeyini kimseye vermiyor. Bir noktaya kadar bunu anlarım ama durum gitgide ciddileşiyor. Mesela bi arkadaşıyla yanyana geliyor elindekini asla vermiyor tamam diyorum cocuktur bazı cocuklar paylaşımcı değil. Ama mesela parka götürüyorum baska cocuklar salıncağa biniyor diye ağlıyor ya da kaydırağa cıktılar diye olay cıkarıyor. İstemiyor. Kardeşi var 8 aylık. Asla izin vermiyor cocuk eline bişey alsın (oglumun oyuncağı olsa bile) ya da ben elime bişey alıyorum mutlaka elimden alıyor vermiyor gibi. Zorlamak istemiyorum ama ne zaman düzelecek bir durum güzellikle anlatmak anlamıyor..