Oğlum 2.5 yaşında bende şuan 25 yaşındayım hiç beklemediğim bir şekilde eşim 2. Çocuk mevzunu açtı bir anda sizce ne yapmalıyım kayınvalidem aşırı bebek bakan ilgilenen biri annem ona nazaran daha az ama kayınvalideme çocuğumu versem 1 ay bakar o derece sabırlı zaten genç bir kaç seneye şehir dışına taşınıcak o sürede de 2. Çocuğu yapıp rahatlamak mantıklı geliyor çok kararsızım 🥲