Kızlar kızım 3yasinda 1.5yasinda bezi bıraktı bu sıra çok çişini tutmaya basladi idrar tahlili yaptırdım temiz ckti doktor belki dış kısmında bakteri vardır aciyordur diye antibiyotik başladı şuan 12saattr çişini yapmıyor tutuyor korkuyorum aciyor diyor uapmiuor ne yapmalıyım ne desem yapmıyor