Aryasmom22 Arkadaşlar yorumlarınız benim için önemli hangi emziği tuttu bebekler bizimki hiçbirini tutamadı damaklı damaksız ne denediysek bu ikisi çok tavsiye edilmiş (bibs ve avent ultra air) kullananlarınız varsa paylaşırsanız çok sevinirim...
123izel_ Aryasmom22 bende aynı durumu yaşadım hic Bi memeyi almadı kesinlikle. Kavuçuklu memeyi aldı çok güzel emiyo atmıyo bile artık. Chicconun
Aryasmom22 Sumeyyefzn evet onu da çok duydum aslında deneme yanılma birazda emziğe Servet yatırdık biz de asla almadı hiçbirini artık son defa burdaki yorumlara göre bir kaç marka daha deneyeceğiz
Sumeyyefzn Aryasmom22 e bebekte personel bana dedi genelde damaklı emzikleri tercih ediyorlar oioi doğmadan önce aldım onuda almadı
Lothbrok Bunları tutmadı nuk un kauçuk olanını da tutmadı oioi diye bir emzik var onu tuttu soothie olanını
Aryasmom22 Lothbrok bunu tutacağını sanmıyorum avent shootie almıştık çok benziyor tutmadı onu asla öğürüp atıyor💆🏻♀️
Lothbrok Aryasmom22 aynen onun aynısı aslında ama dediğim gibi bizim oğlan onu da tutmadı iade ettim bunu da tutmaz aynısı diye verdim birden tuttu 🤷♀️ Deneme yanılma her bebek kendine özgü gün içinde vermiyorum ama uykuya geçirirken çok rahat ettim ağlamadan uyuyor uyuyunca da atıyor 😁
Aryasmom22 Sumeyyefzn biz de damaklı çok marka aldık onları da tutmadı hayret bir şey bu bebeklet💆🏻♀️😊
Aryasmom22 Lothbrok ay öyle mi🙈 denesem mi bilemedim biz de sırf uyku iÇin istiyoruz uykuya memede geçiyor çünkü busefer de çok emdiği için kusuyor sırf bu durumu engellemek için direniyorum yoksa bebekler anneleri emzik yapıyor😂
Lothbrok Aryasmom22 bir de şey yaptım ne kadar etkili oldu bilmiyorum ama emziği kaynattım ılıklığıyla verdim soğuk olmasın diye 😅 şimdi de vereceğim zaman hemen ılık suya sokup veriyorum belki meme ucu sıcaklığı gibi geliyordur 😀😀
Lothbrok Aryasmom22 bir de avent çok ağır geldi bana bebe onu nasıl tutacak bilemedim oioi daha hafif ve en iyi yönü de tek emzik 18.aya kadar kullanılabiliyor 😅 trendyol indirim günlerinde ikilisi 24.90a düşmüştü o zaman almıştım
Aryasmom22 Lothbrok ay hiç aklıma gelmez deneyim bari evde olanları sıcak suya sokup 😊 tamamdır oioi deneyeceğim😊 umarım tutar 🤲