Bebeğimi bugün yatış verdiler hastane de yoğun bakım ünitesin de ve 5 gün yatış olacak bu süre zarfında da beni ememeyecek sütümü sağıp hastaneye götüreceğim acaba bebeğim emmediği için sütüm azalır mı çok üzülüyorum sütümün azalmaması için ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun çok çaresizim bebeğim 12 günlük