14 aylık bebeğim var çalışan bir anneyim genelde gece kalkmalarında emiyordu ama 15 gündüz falan gece kalkmıyor bir haftadır evdeyim gündüz emmeleri sıklaştı gün gece iki kere kalktı meme istedi napcağımı bilmiyorum doktor 1 yaşını geçti sütün besleyici özelliği kalmadı oyun haline getirirse bıraktırabilirsin demişti kafam karışık 😩