sanli17 sadece emzirmekle anne olunmuyor ki. Siz onun her şeyiyle ilgileniyorsunuz. Ayrıca anne sütü ya da mama, beslenmesini de sağlıyorsunuz. Sosyal medyanın anne üzerindeki yıkıcı etkisini bende yaşadım. Lohusa dönemi daha farklı düşündüğümüz için her şey daha ağır geliyor. Lütfen, önceliğiniz bu olmamalı. Stres yalnız size de değil, çevrenizdeki herkese en çokta bebeğinize zarar verir. Kendinizi üzmeyin, yıpratmayın. Doktorunuza danışabilirsiniz çözüm önerileri için, ben bilirkişi değilim fakat böyle düşünmenize oldukça üzüldüm. Bunu önemsemeniz bile iyi bir anne olduğunuza işaret benim gözümde ❤️