Tecrübeli annelerim. Yani bunu 2 gündür yaşıyorum anlam veremiyorum. Telefon istiyor vermeyince ağlıyor. Yerde saksıda çiçeklerimin topraklarına el atıyor saksıyı kaldırınca ağlıyor. Bu arada ağlamalarımız kriz şeklinde gözünden falan yaşlar akıyor. Ne önere bilirsiniz ne yapabilirim. Hayatımızın rutini ile alakalı pek bir değişiklik olmadı sadece ev değiştirdik ama taşınma sürecimizi bile oğlumun düzenine göre ayarlamaya çalıştım mümkün oldukça. Ama şu 2 gündür delireceğim. Bu örnekler daha uzar gider ne önerirsiniz ?