Hanımlar geçen gün 2 farklı marketten bez aldım ikiside molfix bi tanesi kapkalın içi pamuk doluyken diğerinin yapısı ipinceydi neden oluyo ki bu başına gelen var mı tek düşündüğüm kalın olan 40lı 100₺ ince olan da 80 li paketti o da 170₺ydi yani fırsat paketi diye kaliteden mi çaldılar acaba