Amine1mihraM Benim oğlum da öyle 11 aylık şuan hep oyalayarak oyun yaparak eline oyuncak vs vererek yediriyorum çok güzel yiyordu son 1,5 aydır neredeyse kendi isteğiyle hiç ağzını açmıyor büyük parçalar halinde verince kendi eliyle yerdi şimdi onları bile eliyle sıkıp parçalayıp fırlatıyor :( Demir deposu düşük demişti doktorumuz Demir ilacını başlamıştık iştahı biraz düzelmişti sanki ama ben kendi isteğimle Demir ilacını kestim fazla kullanımda farklı sorunlara yol açabildiğini araştırdığımda gördüm acaba hata mı ettim tekrar başlamalı mıyım bilemiyorum