Minikmucizemmmmmm benim oğlumda 3 yaşında ben 1 yaşındayken her dışarı çıkmamızda markete, annecim evimizde olan şeyleri almıyoruz ihtiyaçımız varsa alırız derdim eşim bana gülerdi şuan markete gideriz ihtiyaçımız varmı buna der, hayır derim daha üstelemez. Benim istemediğim tehlikeli bir şey varsa inatla ağlar bende ona ağlayarak anlaşamayız, ağlayarak dediklerini yapamam derim sonra sakinleşir neden olmadığını anlatırım. Bizde çok kriz yaşarız ama tavrım netdir. Bir şey olmayacaksa olmayacak. Nedenini mutlaka sakinleşince anlatıyorum ama. Sizede kolaylıklar diliyorum