1anaa2evlat Hanımlar yan ağrım kaşık ağrın normalde de oluyo ama şükür tam geçmeye başlamıştı fakat dün gece uyuyodum hatta rüya bile görüyodm o derecede derin uyuyodm yani gece geç saatlerdi saate bakmadım neyse konuya gidiyorum uyuyodm derince nefes aldm iki yanımda da yan ağrım başladı birden öyle böyle değil ama nefes alcam hıı yapip bırakıyorum derin nefes alamıyorum Allah’ım noluyo dedm bı anda o sancıyla uyandım ya berbat bı geceydi var mı benim gbi olan neden olablr
OptimusPrime 1anaa2evlat Büyük ihtimalle idrar yolu enfeksiyonudur. Benzer ağrı yaşadım. Gidip idrar tahlili verin yarın bakılsın geçmiş olsun.
OptimusPrime 1anaa2evlat Evet onlar ayrılıyor ya, böbrek tarafında olan başka, idrar kesesinde başka diye. İsmi gelmiyor şuan aklıma çünkü, o şekilde batma ağrı şiddetli yapıyor.
1anaa2evlat OptimusPrime idrar enfeksiyonu oldugu zaman çok sık idrara cikiyodm idrarm olmasa bile bide kasıklarm ahriyodu yatinca iyi geliodu dinlenmek şuan bile iki yanda da sanci var uyumaya koruyorum yine dünkü gbi olcak diye
1anaa2evlat OptimusPrime küçük oğlum uyuyo şuan gece vakti hastanede mikrop yuvasına götürmek istemiyorum ne yapcam şaştım kaldm
Mervedeniz0211 Doğumdan sonra bendede böyle bi ağrı başladı. Cok tuhaf adlandırmıyorum da :/ sağ tarafım belimin biraz üstü , sanki kopacakmış gibi agrıyor. Özellikle gece yattıgımda. Neden acaba bunun doğumla alakası var mı ? Sezaryen doğum yaptım
1anaa2evlat Mervedeniz0211 benimki tek taraflı değil sağ sol yanlarda oluyo şuan var evet ama uyuyorum o derin uykudan yan ağrısından dolayi derin nefes anlamıyorum ona uyanıyorum