Nurcukk01 Kızım 2 yaşında. 1 aydır gece uykusundan kalkıp koridorda bekliyor ne ses yapıyor ne bişey öylece biz görene kadar bekliyor böyle bir şey yaşayan var mı uykusu da bölünmüyor geri yatırınca uyuyor hemen ama koridorda görünce korkuyorum yani
amansallagitsin Nurcukk01 bzmkide oglen uykusunda yapar. Uyanir kalkar yatagin basinda sesiz sesiz bekler. Ben kameradan bakmasam.anlamam neden ses etmyrsn die sorarim ama cevap alamam. Uyku sersemliginden sanrm. Gecede yatagn basinda durur birden koseye gtmeye kalkar fln oda uyku sersemlgnden die dusunyrm.