Bebeğim 7 aylık ve henüz hiç bir şey duymadım pek konuşmaya hevesi yok gibi 😂 belki çok erken ama inste takip ettiğim bir bebek var benim kızımdan 3 4 gün ilerde olan ve anne baba demeye başlamış onu gördükçe daha çok beklenti içine giriyorum ilk bebek olunca bir heves oluyor ☺️sizin bebeklerinizin ilk kelimleri ne oldu ve kaçıncı ayında başladı bu arada niyetim bebekleri karşılaştırmak değil kesinlikle her bebeğin gelişimi kendine özel sadece merak ediyorum ☺️