Annemkuzum12 Hamile kalacam korkusuyla dogum kontrol hapi da kullanmaya karar verdim. Bu hapi kullanip memnun kalan var mi Hapi birakinca 7 gun icinde adet oluyormusunuz Adet olunca mi baslamak gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim Bugun adetimin 1.gunu bu arada
eraysen Annemkuzum12 reglin 3.günü başlamıştım 8 sene kadar kullandım saati saatine içtiğim için reglim de çok duzenliydi hatta saati bile aynıydı her ay ilaç bittikten sonra 5. gün aynı saatte oluyordum bıraktığım ay hamile kaldım tabiki bu bende olan etkisi sizde nasıl olur bilemem
Annemkuzum12 eraysen regl bitse de bitmesede ikinciye kutuya 8.gunu baslamak gerekiyor diyor oyle mi oluyorr acaba 21 gun hap icip 7 gun ara 8.gun tekrar mi baslaniyorr
eraysen Annemkuzum12 tekrar başlamanız lazım mesela ben hep salı günü başlardım son hap pazartesi akşama denk gelirdi bir sonraki hafta salı geri başlardım
eraysen parlaegegunes ben hiç bir yan etki yaşamadım dediğim gibi 8 seneye yakın kullandım yan etki yapmadığı içinde bırakmayı düşünmedim bebek istediğimde bıraktım 58 kilo civarıydım başladığım da bi ara 54 ü gördüm kullanırken bıraktığımda 59 dum