muhammedaslan Kızlar ben salgına yakalandım bebeğimede geçti sanırım öksürüğü başladı ne yapabilirim yapabileceğim bişi varmı
aydose muhammedaslan bende korona oldum bugün 3. Günüm bitiyor yanında maskeyle durdum arada benim ki de öksürüyor doktoruna yazdım ateşini kontrol et dedi yükselme olursa doktoruna götürecem ama benim ki arada öksürürdü normal ama yoğunlaşmaz inş bende korkuyorum bide prematüre benim ki 2 aylık olsa da kendi yaşı Şuan 3 haftalık bende korkuyorum :(((
kirlibeyazkedi muhammedaslan anne sütü alıyorsa bol bol emzirin. Burun temizliğini her beslenmede yapin. Direkt doktora tabi çok küçük bebeğiniz.
aslstc muhammedaslan mutlaka doktora götürün benim kızımda 3 aylık 3 gün öksürdü ben tükmükten sandım sonra ilerledi ve 15 gün çektik resmen mahvoldu
muhammedaslan Bsrakse61 yarın götürücem bu akşam başladı babası yanımızda deil yarın gelecek sizinki çok uzun sürdümü
muhammedaslan aydose benimkide prematüre o yüzden korkuyorum korona deilim ama salgına yakalandım diğer oğlumdan geçti oda 3 yaşında bendende bebeğe geçti emzidiğim için umarım çabuk atlatırırz
muhammedaslan kirlibeyazkedi evet emziryorum çok küçük daha ya rabbim şifa versin inşallah çabuk iyileşir
aydose muhammedaslan ben 20 gün süt götürdüm hastaneye 3 hafta hastanede kaldı eve çıkınca üzüntü stresten sütüm gitti mamayla besleniyor ama çok korkuyorum hasta olacak diye dua edicez artık napalım Allah istemezse olmaz :(
kirlibeyazkedi muhammedaslan oh süper o zaman. Ben sarımsak kürünün kölesiyim 😍 size de öneririm o zaman. Siz sarımsak kürünü tüketip bol bol emzirin. Beslenme saati beklemeden. Acil şifalar diliyorum.
Bsrakse61 Kızlar benimkide prematüre idi 2300 doğdu kızım 2 aylıkken rsv yakalandı öksürük burun tıkanıklığı hemde balgamlı 20 günde anca iyileşti her gün ciğerlerini dinletmeye getirdim bol bol burnunu açıp emzirdim tabi ilaçta kullandık antibiyotikTe🥴
muhammedaslan Bsrakse61 umarım ilerlemez daha fazla ya rabbim bütün bebeklere şifa versin benimkinede tabi