babyylina benim kızım.36+1 de doğdu ve 2 gün sonra sarılık değeri yükselmeye başladı. 6.gun de fototerapi uygulamaya başladılar 36 saat işin aldi. Ve ertesi gün de yani doğumdan 1 hafta sonra hastaneden çıkış yaptık. Bize doktorumuzun önerisi, bol beslenme en fazla 2 saatte 1, ve güneş ışığına bırakın çocuğu. Hem hastanede hem de evde güneşin vurduğu yere kizimi soyup sadece bezi ile besiginde yatiriyordum gün içinde. 1 2 hafta içinde de tamamen bitti.