Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 12 günlük.Verem aşınısını yeni olduk ve birkaç gündür aşırı huzursuz.Uykusundan ağlayarak ve zannımca korkarak uyanıyor.Zaten çok nadir uyuyor ve gaz sancısı da var. Aaynı zamanda atak haftası deniyor.Daha kaç gün sürer acaba şuan uyuyor ama saniyede uyanıyor.Bu haftalar ne zormuş böyleeee