Marsila inş değildir insanlar çok bencil söylemedikleri için böyle oluyo . Halbuki ki 3 gün karantinada kalsa bulaşmaz kimseye utanıyor çoğu kişi. Yemin ederim evime kimseyi almıyorum hastanede hiç bir yerde oturmuyorum bebek arabasında muayene ediyorum alt bezi kullanıyorum her yerde geldiğim gibi hemen duş herşey makinaya bıktım artık. Temas etmiyorum iyice takıntı yaptım korkuyorum eşim yüzünden domuz gribi oldu. Şimdi onu odaya almıyorum artık çok zor atlattık . Umarım değildir . Çok geçmiş olsun olsa bile geçiyo ama tekrar bulaş riski çok yüksek dikkat etmek gerekiyor