Selam kızlar bebeğim beşinci ayina girdi en son 4 aylıkken gittik sağlık ocağına kan damlası verdi fakat 3 gün kullandım bıraktım çocuğu aşırı kabız ve huysuz yaptı siz kullanıyormusunuz oğlumda kullanmamıştım ben aynı şeyleri oda yaşadı kabız ve huysuzdu ama bebeğimin yüzüne bakıyorum beyaz kansız gibi ten rengi öyle gibi geliyor eşimde beyaz tenlidir tereddütte kaldım kullansam mı