hayallmom Selam kızlar 12 haftalık hamileyim ıkıncı gebelıgim bu ilk böyle değildi vajinada kaşıntı başladı yanma ağrı neden Olabılır yaşayan varmı nasıl kurtuldunuz tehlıkelımı
aydose hayallmom idrar yolu enfeksiyonu.. hamile olmadan önce bir kere bile idrar yolu enfeksiyonu olmadım hamile olduktan sonra 12 kere idrar yolu enfeksiyonu geçirdim suyu az içtiğim için ve sonuç erken doğum…
hayallmom gencmom_ evet doktor bır ay önce idrar enfeksiyonu dedi ama ilaç vermedi onadan Olabılır mı
gencmom_ hayallmom evet bir daha gidin kaşıntı var diyin Ama ben bayadır enfeksiyon geçiriyorum her kaşıntım olunca her duştan sonra sirkeli su döküp çıkıyorum boynumdan aşağ
hayallmom aydose ondan korkmuyorum ılk gebelıgımdedr ıdrar enfeksıyonun var dedı bır sorun yaşamadım şükür ama bunda degısık gibi bilmiyorum haftaya randevum var bakalım ne diyecek doktor