kbrtskn İkinci ay kontrolünde çocuk doktorumuz göze kırmızı ışık gibi birşey tutup refle alamadım ama bizim aletler çok hassas değil deyip göz doktoruna yönlendirdi. Başına gelen var mı çok gerginim çok korkuyorum
elmaliturtam kbrtskn hiç bilgim yok üstte kalsın belki yaşayan biri görür umarım hayırlı haberler alırsınız rabbim korktuğunuz ile sınamasın
kbrtskn tufekc geçmiş olsun çocuk doktoru sayesinde çok kötü günler geçirdik . Kırmızı refle alamadım dedi ama yanlışmış söylediği öyle bir durum yokmuş .
tufekc Teşekkür ederim bende hemen özel hastaneye götürdüm bebeğimi göz yapısından kaynaklı kırmızı refleyş görememiş aile hekimi onun için çpk telaşlanmıştım çok şükür herhangi bir sıkıntı yokmuş