Bebeğim yutkunamiyor , öksürüyor, hapsiriyor,salya sümük ortalık yani. Ve çok fazla uyumak istiyor normal mi bilmiyorum ? Ama kaliteli uyku değil yani doğru düzgün nefes alamadığı için
Soğan+karanfil yapıp başına koydum . Hava makinem yok antibiyotik kullanıyoruz .boğaz agrisina ve daha rahat nefes alması için tavsiyeleriniz var mı ???????🙏🏻