Şu sıralar aşırı ugrasiyorlar benimle arkadaşlar bunlar neden uğraşırlar ki sürekli okuyorum üflüyorum yatıyorum ama yinede uğraşıyorlar artık eskisi kadar korkmuyorum Dualara sığındım ama neden uğraşıyorlar kestiremiyorum öyle hocaya haciya da hiç güvenim yok napicam ben 😪
Sürekli geceleri uykuda üzerime basıyorlar Dua okumaya başlıyorum gitsinler diye ağzıma basıyorlar bu sefer napicam ben 😪 Bunun sonu nasıl gelecek