Herkese iyi akşamlar arkadaşlarım, yaklaşık bir ay önce bu salgın hastalık illetine yakalandım 1 hafta süründüm ama 2-3 haftadır yıkılmadım ama ayaktayım da sayılmaz😂 ve en önemlisi resmen koku duyum nerdeyse sıfıra indi anca burnuma tutmam gerek ki alayım kokuyu. Tat da öyle. Bu nedir böyle? Geniz akıntım hala devam ediyor zaten sanki burnum tıkalı gibi ama değil😒 bu haftalığı böyle yaşayan var mı merak ediyorum 🥲