Aryaderin Merhaba güzel anneler bebeğimin karnı gurul gurul her emdiğnde böyle oluyor neden acaba 3 aylık bu arada bunu yaşayan var mı içinizde kötü bişey midir
gencmom_ Aryaderin ishal olcakdır bağırsak enfeksiyonu olabilir benim kızım bugün iyiyce arttı resmen uzaktan duyuluyor çocuk cok fena 5 dakika içinde 2 tane bez ve üst değiştirdim Salgın var
fatosarsal Aryaderin biz de aynı şikayetle doktora gittik süt alerjisi çıktı. Tabi bizim artı olarak kusma mukuslu kaka ve mide gazı şikayetlerimiz de vardı
Aryaderin gencmom_ brnşm doğduğundan beri böyle ve doğduğundan beri kakası hep sıvı hep cıvık 3 ayda yaklasık 20 kere Doktor’a bu sebeple gittim ve kakasında herhangi bir şey çıkmadı probiyotik başlattı ama yine aynı sütümden kaynaklı olabilir mi acaba
gencmom_ Aryaderin kızımda öyleydi hep ishaldi bi sorun bulunmadı hatta özel aşıları bile yaptıramadık bu durumdan
Aryaderin gencmom_ bende rota yaptırmadım ama kötü bişey değildir dimi gerçekten kaç Doktor’a gittiysem hepsi kötü bişey yok dedi devlete güvenemedim özele götürdüm buarada özür dilerim yoğun bakımda yattı çıktıktan sonra sürekli isal gibi kakası
gencmom_ Aryaderin benim kızımı araştırmaya falan getirdim sadece kilo alımı biraz zor olur diğer konularda içiniz rahat olsun
Aryaderin fatosarsal benim de öyle işte mukuslu sümüksü hep cıvık ama kakasında ne rota virüs nde gizli kan çıktı parazit testi de yapıldı parazitti galiba hiç birşey cıkmadı bana da sütü yasakladı ama yine aynı
fatosarsal Aryaderin o zaman 15-20 gün süt diyeti yapın belirtileri takip edin düzelme olursa demek ki sür alerjisidir
Aryaderin Defneasel43 her şeyi çok güzel çok şükür sadece kakası ama artık sütüme bağlıyorum probiyotik olarak ne verdi acaba
altinayicikinannesi Aryaderin bizimde garık guruldu hep bi ebe bana bilemeyiz neyi var bu şekilde devam etceksin dedi. Düşünüp bulmaya çalışma dedi yabi. 4.ayda geçti zaten. Ama bebekler hep cıvık yapar niye ishal olduğunu düşünüyorsunuz. Sayısı çok değilse rengi normalse ishal değildir
Aryaderin altinayicikinannesi yok günde en fazla 3 veya 4 kakası olur ama cıvık işte takılıyorum bende ona
umayyyy35 Benim bebeğimden de aynı şekilde ses geliyor orobiyotik başlaıdk bebeğin boşaltım sistemi bağışıklık kazanıyor bu çok normal baska herhangi bir sıkıntısı yoksa korkmayın her çocuk bir değil
Aryaderin Poncikkkk kilosu da iyi çok şükür ama işte bazen kakası oldukça su gibi geldiği için panik yapıyorum