Selam arkadaşlar
Kızım 26 aylık çok fazla kelimesi var ama böyle ikili üclü cümleler cok yok
İkili var tabi ama cok nadir anne gel,anne kalk anne otur vs gibi
Aynı yaşta instagramdaki çocuklara bakıyorum 3 lü cümleler uzun uzun anlatmalar görüyorum canım sıkılıyor
Çok sosyal hayatımız yok sadece her gün parka çıkıyor akranlarıyla büyük cocuklarla oynamaya bayılıyor mutlu oluyor
Genel olarak mutlu bir çocuk kendini de ifade ediyor ne istiyor ne istemiyor net ve de anlatıyor bize tek kelimeyle de olsa
Ama kafama takıyorum nerde yanlış yaptık diye de
Ekran günde 30-40 dk var hayatımızda çok zorda kalınca açıyorum ama oturup kitap da okuruz oynarız da etkinlik de yaparız herşey tamam yani başarılı dikkat setlerinde vs odaklanma herşey benxe iyi taktım bu konuşma mevzusuna sadece