Kızım 16 aylık . Ara ara kabız oluyor ağlıyor karnı sert . Bu akşam da zaten 2 gündür hasta bugün serum yedik falsn yemek yemedi sadece emdi akşam üstü ağlamaya başladı baktık ateşi falsn yok karnı taş gibi olmuş . Zeytinyağı içirdim fayda etmedi fitil verdik .1 saate anca rahatladı . Buna bi çözüm yok mu ? Üşütüyor mu anlamadım hala gaz sorunumuz oluyor