Hanımlae merhaba doğum yapalı 3 ay oldu 2 haftasır önce sağ taragımda uyuşma oldu acile gittim nöroloji ye gözük dediler nöeolojiye gittim boyun ve beyin mr istediler çektirdim temiz geldi ama acıyı size tarif etmek istiyorum acaba bu durum ü yaşayan oldu mu ne yapmam gerekiyor bilmiyorum normal gün içinde ayak bacak ağeısı var sanki hani deriz ya kolumun dermanı kesildi bir ow öyle bir ağrı akşam 8 den 9 dan sonra da sanki ayaklaeım yanıyor içten damaelarıma ateşle yakmışlar gibi içten yanma hissediyorum belimde agrıyoe spinal oldu doğum keşke bayılsaydım diyorum çözüm de buşamıyorum kesinlikle bu durumu yaşayan oldu mu