23 aylık kızım sadece baba,anne,anneanne,mama,su,havhav,baybay diyebiliyor. Her şeyi anlıyor ne dersek yapıyor anlıyor ama konuşamıyor kafa sallıyor eliyle işaret ediyor flan her gün kitap okuyorum 2-3 günde bir etkinlik yaptırıyorum konusmaya desteği olsun diye ama malesef televizyon açmıyorum bizde izlemiyoruz ne yapabilirim önerisi olan var mı