Bhr78 Bebeğim kucağa alınınca ağlıyor. Normalde bebekler kucak sever benim bebeğim anakucağında durmak ve oradan oyun oynamak istiyor. Normal mi ?
kahvekokusuu Bhr78 demekki cok hareketli olacak🥰 benim oglumda sevmezdi emzirme de olmasa hiç kucağıma alamazdim o zaman bile sarilmama müsade etmez emmeyi bırakırdı 🤭
Defneasel43 En güzeli bizim ki 3 dakika koyunca çatlıyor hiç bir şey yapamıyorsun sürekli kucak istiyor ne tuvalet ne çay ne Bi adam akıllı iş yapabiliyorsun