AzraAnnesii selam, evet doğum sonrası bir sene adet düzensizliği normal kabul ediliyormuş, ben lohusalığım bittikten sonra hemen ertesi ay adet oldum ve 9aylık bebeğim maaşallah düzenli devam ediyor, sizin gibi olan bir arkadaşım var günleri şaışıyor uzuyor, korkarak süretli test yaptırıyor ama boş tabi oluyor adet yine, doktoru normal demiş