direnim_ Bazen beğenmiyorum fakat genelde beğenirim. Fiziğim,auram ve enerjimin güzel olduğunu düşünüyorum çünkü buna değer veriyorum kendimde ve karşımdaki insanda. Verilen enerji benim için herşeydir güzellikten öte. İstedigim kiloya gelsem çok daha güzel olurum🍒güzellik benim için sadece tip olarak değildir. Güzel ama soğuk ve enerjisiz ruhsuz insanlar dan uzak kaçıyorum resmen cansız bir tablo gibiler çünkü. Samimi güler yüzle herkes gerçekten çok güzel 🥰🌹