_alyaninannesi_ Arkadaşlar 45 günlük bebeğim var çok az pişik olmuş mustela kullanıyorum ama bir haftadır geçmedi. Başka çözüm önerileriniz nedir ?
epoge _alyaninannesi_ Desitin krem kullanmanızı öneririm hem 3-4 bez değişimine kadar kalıyor hemen akıp gitmiyor hem de direk etki ediyor. Zeytinyağı sürmenizi tavsiye etmem çünkü yağ asitli çocuğun pişiğini daha da tetikler diye düşünüyorum. Geçmiş olsun
sibelkilic _alyaninannesi_ travazol ve hamazinc alın ezcaneden karıstırıp surup 2 gune etkısını gotuceksınız
aley1711 Bir pamuğa zeytin yağı damlat ve onu sür pişik olam yere bezi bağlamadan da zeytinyağı sürdüğün pamuğu da koy
Denizefege Hametan krem alın eczaneden geçen hafta ishalden dolayı oğlumun pişiği çoğalmıştı mustela sudocrem vazelin denedim geçmedi hametan anında iyi geldi
gokceadaa Benim kızımda da ne kullandıysam geçmemişti doktor tavsiyesiyle travazol ve hamazinc verdi her bez değişiminde değişimli kullandım geçti hemen
Eykoi İlk oğlum da ne denediysem çözüm etmemişti ev sahibimiz Bulgaristan göçmeniydi kendş kremimden vermişti ve daha o gün etkisini görmüştük sürekli onu kullanmıştım zdrave Bulgar kremi diye geçiyor denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum geçmiş olsun
Denizefege _alyaninannesi_ siz bilirsiniz biz kulllandık zararını görmedik yararı oldu hatta üzerinde de pişiklerde kullanılır diye belirtiliyor
Asyasemin2013 Kantaron yağı deneyin. Evde bulundurun pişik için. Ben biraz kızarınca yağlıyorum hemen düzeliyor 😁
_alyaninannesi_ Asyasemin2013 kantaron yağı var göğüs ucuma sürüyorum yara nedir bilmem ama bebeğime tereddüt ediyorum.