babyim Merhabalar kızım 2 buçuk yaşında sürekli karnı ağrıyor ve kusuyor doktora gittim reflü gastrit var dedi sizde de oldu mu böyle bir durum
muzicelerim2 babyim kızım 1 yaşına kadar reflüyle savaştı ne uyku kalmıştı ne bişey mamayla çözdük işi ama sizin kızınız büyümüş yedikleri etkiliyor büyük ihtimalle ama ne işte onu bulmanız lazım domates , mandalina, portakal bunlar mideye yaramaz ama
Funda-12 babyim ya bizimde bi ara öyleydi yemekten sonra karnım ağrıyo diyodu ama gerçek mi diyodu anlamıyorduk şimdi bıraktı 1 aydır falan bizde kusma yok
Funda-12 babyim birde kilo akımı yavaş oluyomuş reflü de galiba ondan da acaba mı dedim de sormak istedim
babyim Funda-12 kilo olarak şuan normal 2 buçuk yasinda 13 kilo ama kusmasi onceden ara ara olurdu şimdi 10 gündür ya hergün oluyor yada 2 günde bir doktor baktı ama test yapmadı gastrist bakmayla mi testle mi anlasiliyor onda şüphe kaldı aklımda