ucagustosikibinyirmiuc Kızlar merhaba, Bebeğim 5 ay 2 günlük. Kafasında düzleşme var biraz yani bariz belli ama şuan başını sağa sola çevirerek uyuyabiliyor kendinisi hatta cok sık çeviriyor tam yan şekilde. Sizce böyle böyle düzelir mi yoksa yastık kullanmalı mıyım?
aslansmoms ucagustosikibinyirmiuc uzmanlar uyurken yatakta hiçbir şey olmasın diyor ben o yüzden kullanmıyorum. Bazen gündüzleri. Onda da kualkları kıvrılıyor kepçe olacak diye korkuyorum 😬
Hadianne ucagustosikibinyirmiuc benim oğlumda da olmuştu 4 aylıktı aldığım da ama pek faydasını görmedim en iyisi bol bol oturtmak yatırma süresini azaltmak yüz üstü falan yatırın bizim ki öyle toparladı
incikko Valla çoğu insan gereksiz buluyor ama ben kullandım faydasınıda gördüm benğm kzımda hep yan yatardı hiç kafa şekli bozulmadı hatta görenler derdi kafası ne kadar düzgün diye deneyin isterseniz bişey kaybetmezsiniz
ucagustosikibinyirmiuc incikko yastığı aldım bende kullanırım diye ama bi ara ayakta sallayarak uyutuyordum o nedenle kullanmadım şimdi kullanmalı mıyım onu düşünmüştüm 😊
ucagustosikibinyirmiuc aslansmoms o benim kızımda da oluyor 😊 o kadar ince ki kulakları hemen kıvrılıyor. Gece uykusunda takmak için kepce kulak bandı aldım onun için de kafasina bandana gibi takılıyor
aslansmoms ucagustosikibinyirmiuc taktırıyor mu peki benimki sanmıyorum 🙄 bu gittiğimde doktorumuza sormayı düşünüyorum böyle kepçe olur mu diye 😂
ucagustosikibinyirmiuc aslansmoms gündüz zor tabii de uyurken problem etmedi çok şükür 😊 ben de soracağım bakalım belki de genetiktir boşuna evham yapmışızdır😊
ucagustosikibinyirmiuc Hadianne öyle yapacağım yan yatırmaya çalışıyorum bir de kulaklarını düzeltip 😊 teşekkür ederim 🙏🏻