merveozelll 13 aydır takılı. Bu konudaki genel sorulara kısaca cevap vereyim.
Regl düzensizliği yapıyor evet ama bende regl olmadığım için şişkinlik vs yapmıyor. O yüzden regl düzensizliğini sorun etmiyorum hatta olmamak işime geliyor 🙈
Kilo alımı yapmadı. Zayıf bir insanım ve kilo almak için çabalıyorum ama maalesef almak yerine her defasında kilo veriyorum ☹️
Sinir, stres yapmadı bende.
2., 6. Ve 10. Ayda ara kanama yaptı. 10-15 gün lekelenme olacak şekilde oldu bu kanamalar. Doktorum ilk 1 yıl olacağını söylemişti. 3 aydır o da tamamen kesildi.
Takarken bölge uyuşturulduğu için ağrı, sızı hissetmiyorsunuz. Takıldıktan sonra da sadece dokununca orda olduğunu hissediyorsunuz.
Regl düzensizliğini sorun etmeyecek kişiler için müthiş bir buluş bence 🫶