kubratagram ishal ve kusma yaptıgı için su kaybı olmasın dıye yatıs verıyolar canım serumla takvıye verıyolar hastanedesiniz kontrol altında olur daha iyi sizin için korkmayın. Arkadasımın cocugu 1 aylıkken olmustu o daha kücük oldugu için uzun sürmüştü. Kuzenımım kızı oldu oda 2 gun felan hastanede yattı 3 gun yemek yemeye felan baslamıstı. Ayrıca aşısını yaptırsanız bile tam koruma sağlamıyor yine bu virüse yakalanan oluyor ne yazıkkı