Annebebek7 Benimki düşünce hafif yamuldu 14 ayar olduğu için sizinkiler nasıl değiştirmek doğru olur mu hatırası var sonuçta ,ama suan hiç tarzım değil o zevkim değişmiş . sakliycam onu ama yenisini alıp takmak doğru mu olur bilemedim
Synmannesi Annebebek7 eskisi yenisini alıp kullanabilirsin bence hiçbir sorun olmaz canım benim diğerinde saklarsın
Beraninannesii Annebebek7 Evlendigimde nişan alyanslarimizi satıp yerine yenisini aldım pişman değilim yine olsa yine aynısını yapardım severe kullanıyorum 😇
aselinanesii Annebebek7 ben öyle yaptım taşlı bişey seçmiştim hem beğenmemeye başlamıştım hemde taşları düşüyordu bende hatıra olarak sakladm onu yenisini aldm ☺️
Bebegim_28 Annebebek7 2018 de nişanlandık 2019 da evlendik hala aynı yüzükler. o zamanda çok şükür içimize sinmişti hala değişmek istemem ☺️🤭
mesepalamudu16 Annebebek7 alyansimi beğenerek almıştım. Ama hamilelik doğum derken ellerim büyüdü yeni alyans almak zorunda kaldım . Bundsn da memnunum .
Betulsark Biz 2019’da nişanlanırken kendimiz tasarlayıp yaptırmıştık kuyumcuya su an ama sıkıldım yenisini alalım diyorum ama bunlarda kalsın diyorum ama eşim kabul etmiyor bir yandanda degistirmemeliyiz diyorum çok kararsızım bende ama eşim değiştirmem diyor 🤦🏼♀️
hogwarts Annebebek7 2 yüzüğüm var biri tek taş diğeri normal nişan yüzüğü ikisini de severek kullanıyorum hiç değiştirmedim değiştirmem de
Bugleminannesi28 Annebebek7 evlendiğimizde bir sürü model vardı taşlı tuşlu o kadar modelin içinden direk düz sade alyansı çekip aldım hem daha zarif hemde modası geçmez. İyi ki öyle yapmışım hala severek kullanıyorum eski alyansiniz nasıl bilmem ama sade zarif alabilirsiniz taşlı tuşlu alıp taşı feln düşünce veya artık o modelden sıkılınca insana daralti gelir
Annebebek7 Bugleminannesi28 teşekkür ederim çok haklısınız benimki şekilli birazcık ama bu sefer sade bir şey alıcam kaç ayardı sizinki 22 mı almaliyim 14 hemen soluyor rengi
tubiiik_ Annebebek7 benımki bu modeldi cok seviyorum dum yüzüğümü ama denize girerken cıkartmayı unutmusum deniz aldı götürdü daha getirmedi