Sofyatomasatlas kabaca hesap yaparsanız aslında fiyatın fazla olduğunu anlarsınız. Sene başında her öğrenciden aidat dışında kırtasiye parası aldılar 6 bin tl. Bir çocuk 6 bin tl lik ne çalışma yapar sene içinde? Öğretmenlerine zaten verdikleri ücret belli. E yeme içme desek 3 yaşındaki çocuk ne kadar yiyebilir. Sanki kreşlerde her şey son kalite mi oluyor? İnanıyor musunuz buna