Merhaba bebeğim bir hafta sonra 11 aylık olacak bir ay önceki kontrolünde 9.300dü her defasında daha iyi kilo alabilir az falan gibi cümleler duyuyorum. Bugün evdeki tartıda çektim 9.000 çıktı iyice moralim bozuldu kızım bu ay hastalandı diş çıkarma döneminde zaten çok huysuz kilo kaybediyor. Bunu yedikten sonra iyi kilo aldı dediğiniz yiyecekler var mı acaba ve sizde kilosu normal mı 2.900 doğdu