Bizimde yakın zamanda bi anda bebeğim 9 aylık gece ateşlendi dr götürdüğümüzde ateşi 40 ı gördü cok kötüydü doktor hemen müdale etti iğne yaptırdı. Tahlil falan sonuc domuz gribi olmuş nasıl olduğunu anlamadım nerden geçtiğini . Zaten doktor dedi domuz gribinde ilk belirti yüksek ateş diye .. Sonra kızım bana ve eşime geçirdi çok kötüydük. Ateş titreme öksürük burun akması. Tam geçti toparladık dedik. İyiydik. 3 gündür eşim bu sefer grip oldu🤦🏻♀️ kolay kolay hasta olmazdı. Tekrar oldu . Bebeğime dikkat ettik ama dün geçti malesef resmen başa döndük şimdi ateş,burun akıntısı Uğraşıyorum. Ve sanırım banada geçti boğazım acımaya basladı bebeğimide Doktoruna götürücem. Hastaneler yıkılıyo gerçekten. Fena bi salgın var. 🤦🏻♀️ Allahım herkese şifa versin inşallah çok geçmiş olsun herkese..🌸🤧