Balkizlarim1 Kızlar 4 yaşında kızım var ve davranış bozuklu olduvu için piskiyatriye götürmem gerekiyor sürekli öfke problemiyle karşılaşıyorum ama randevu alamıyorum hep dolu oluyor sizler nasıl aldn Z randevuyu