motivasyonsuz2 Beterin beteriiii diyelimm 😅 Bizde böyle morall buluyoruzz mutlu oluyoruzzz napalım 😍 Benim sıkıntım aburr cubur değil dee günde 2 ekmek yemekk sanırımm…Eşim artık söylenmeye başladı bu kadarr yiyosun ve kilo almıyosun diyeee.Senin şimdiye obez olman gerekiyoo diyoo 😬 Allahtan çok kilom yok 62 kikoyum onlarda doğum sonrası veremediğim.Nasip olursa emzirmeyi sonlandırdıktan sonraa diyete girmek istiyorumm. Şuan icin tek bahanem emziriyorum ve canım istiyoo 😂