bebitonunannesi_ motivasyonsuz2 bende hergün bi tatlı bişiler yapmalıyım .Öyle cips abur cubur çok almıyorum biliyorum ki yerim hep
huzurlubebek Canım sizin yine iyiymiş çikolata istiyor canınız hamur işi sevmeyen ben günlerdir hamur işi löpletiyorummm bir canım istiyorkiiiii
motivasyonsuz2 Alminazli ya ortalama 64 65 im bende gerekirse yemek yemem çikolata yerim🙄 demeniz gibi her türlü duygu da kendimi ıvır zıvıra veririm. Şu üzgünken yemeden içmeden kesilen insanlara çok özeniyorum 😀
Alminazli motivasyonsuz2 kız bende 1 buçuk senedir 63 üm işte yok anam bende bı cikolata bişey yicem illa
Poncikkkk motivasyonsuz2 insülin direnci olabilir bence bir baktırın doktor ona göre diyet listesi verir ihmal etmeyin bence bu konuyu
Binnur_cam motivasyonsuz2 yok oburun oburu benim çocukluk arkadaşım olmuş 100 kilo geçen kınada diyoki sen iyiki düz ayakkabı giymişsin ben topuklu giydim ayaklarım acıyor dedim salak o topukluların seni çektiğine dua et gece 12de az makarna ye 😅😅😅😅
limonkolonyasi motivasyonsuz2 zen eşittir ben ya bnde yemek yemesem 3 öğünü abur cuburla geçirebilirim o derece evde bittiği an eşimi yolluyorum bazen çok fenaa bastırıyor yeme isteği aslında hiç iyi bisey değil:( ama işte gelde anlatt
motivasyonsuz2 limonkolonyasi çoook kötü bir şey hemde aşırı derecede ağır ve pis hissediyorum kendimi ama gelde anlat bu pis boğaza ☺️eee herkes dertliymiş kimsede çözüm yok 😬
benimoglumukurtarinesraa motivasyonsuz2 ben eskiden yiyip kilo alamayanlardandim simdi kilom sabit ama sezeryan göbeğim beni şişko hissettiriyor ben de yerken vicdan azabı çekiyorum:(
motivasyonsuz2 benimoglumukurtarinesraa ayy hayalim yiyerek kilo almamak ya da yiyerek zayıflamak 😂😂çoook şanslısınız bence, tadını çıkartın boşverin göbeği falan
motivasyonsuz2 brsnhsm almaz olur muyum 🙄 gerekirse yemek yemiyorum ama tatlı yiyorum. Ama iğreniyorum yani kendimden
motivasyonsuz2 Uraztos ohhh en sevdiğim 😂 hele o cips kafaya vurdukça çocukların ısrarla uyumaması 😂😂
HappyQueen motivasyonsuz2 ay o arada bana da oluyo 🥴 abur cubur isteğini kesmek için hemen yoğurdun içine chia tohumu atıyorum bir kaç dilim elma kesip tarçın döküyorum öyle kesiyo 🙃
motivasyonsuz2 Semaaa39 bende kendimi bildim bileli öyleyim, benimde keyiften anladığım abur cubur yemektir 😂😂
slkmsncemile motivasyonsuz2 özellikle tatlı şeyler yeme isteği susadığında olur şu iç geçmezse canın gerçekten tatlı istiyordur…
motivasyonsuz2 slkmsncemile günde en az 2 litre su içerim 😂 ona rağmen titreye titreye geziyorum çikolataaaa diye
motivasyonsuz2 Binnur_cam 😂😂 haha kilom normal ya çok şükür tabi ben daha zayıf olmak istiyorum orası ayrı.
motivasyonsuz2 mervemir- almazsam evde yoksa da bir şey bulur yerim zararlı 😂 marketten söylerim ya da mısır patlatırım falanm