adenit Spiral taktırdıktan sonra habgi antibiyotiği kullandınız bana aksef 500 verdi doktor ama korkuyorum emziremiyorum mama vermeye başladım bitene kadar zararlımı acaba bu antibiyotik
hnnl adenit valla ben bakırlı taktırdım ama belim kırldı kaşığım felan patladı devlette taktırdı açıklama yapmadılar bile taktılar hadi yallah üstümü örtme gereği bile duymadılar
adenit hnnl bende de adet kanaması gibi bi kanama başladı spiralden sonra bana sa bi açıklama yapmadılar ebende devlette taktırdım
hnnl adenit ne bilim ben her doğumda kontrolde hep özelde oldum ama para vermek istemdim buna devlette yaktırdım valla Sinir oldum adetim tepe taklak oldu ve devalmlı kanama hiç bir Açıklama yapmadılar