MacidEvrenFeray Merhaba güzel anneler ☺️ Kızıma iki tane havlu hediye gelmişti, ikisnden de memnun değilim. Bir kere çok sert güzel su da emmiyor. Var mı önerebileceğiniz hemen alalım 🙏🏻🙏🏻
Arenn MacidEvrenFeray ben doğduğundan beri hawlunun üstüne müslin koyuyorum civilden almıştık başlıklı banyo için onla kuruluyorum yumuşacık 7.5 aylık bu arada normal müslinlerde olur tenleri yumuşacık havlular sert geliyor banada
MacidEvrenFeray Arenn peki güzel kuruluor mu müslinler? Hemen gidip alırım bence çok daha yumuşak ve güzel olur 🙏🏻🙏🏻Teşekkürler fikir için ☺️
busra18 Müslin en idealı bende kullanıyorum 3 aylık oğlum havlunun üstüne koyup öyle sarın daha yumuşak olacaktor
Arenn MacidEvrenFeray ben memnunum ama dediğim gibi normal müslin değil bir tık daha kalın benimki ama bildiğim kadarıyla normal müslinle kurulayan da war bence yeter zaten küvetten yatırana kadar akıo suları😊
MacidEvrenFeray Arenn galiba anladım böyle şapkalı oluyor bi tık daha kalın 😅 anlatamadım ama eminim anladım 😂
Arenn MacidEvrenFeray aynen o şekilde bebek mağazalarında wardır biz civilden almıştık şimdi baktım foto atmak içinde göremedim ürünü
Ygmrr MacidEvrenFeray evet yumusak set halinde olanlardan alin ,hem bebek havlusu hem bebek bornozu oluyor, keseside var ayrica gayet yumusak emiciligi cok iyi cok memnunum