Ezzzzi Nepenthe_ hayır kaba motor gelişimi bu , bi kere beyin gelişimi ile hiç ilgili değil, kasların gelişme durumu her bebekte farklı ☺️ Eltim çok üzülüyordu koyduğu yerde duruyor diye ama dediğim gibi bir anda yürüdü
Nepenthe_ Sdclb Ezzzzi Cylnmiray Synmannesi Femme1 OmerAsaf00 ayy kızlaaar ben daha dün bu konu yüzünden üzülürken bebeğim bugün defalarca döndü hem yüzüstü hem sırtüstü o kadar mutlu oldum ki anlatamam sanki omuzlarımdan bi yük kalktı dünyalar benim oldu duygulandım 🥲🥰😍♥️🙏🏻
Cylnmiray Nepenthe_ ayy süper bi haber bu çok sevindim senin adına 🤩🌸🌸 darısı yürümeye koşmaya. Yavaş yavaş olucak hepsi bebişler sıkıştırmaya gelmiyo kendi canları ne zamn isterse ozmn yapiyorlar😃 benimki üşengeçlikten biberonu bile kendi tutmuyor 😆yürümeye de üşeniyorda ondan bu kadar bekletti herhalde 🫣🥹
mormilena Nepenthe_ ay aynı benimki 🤣🤣🤣ama bebeklerim gelişimi farklıdır her gün farklı bir yol katediyorlar kolay değil yani büyümek 🌺🌺sabır gerek sağlıklı olsunlar Allah’ım🌺🌺🌺